Football Business Inside predstavlja mrežo svetovalcev z bogatimi izkušnjami v evropskem nogometu. Cilj NŠ Mura je, da se s pomočjo FBIN še bolj uveljavi na evropskem nogometnem zemljevidu in nadaljuje z razvojem kluba na vseh področjih. Mrežo svetovalcev sestavljajo Mark Bradley (angleška zveza, UEFA, LaLiga, Sunderland), Christoph Glasner (Red Bull Salzburg), Ilja Kaenzig (Bochum, Young Boys, FC Sochaux,), Mateusz Lentowzyk (UEFA), Georg Pangl (direktor avstrijske Bundeslige, generalni sekretar evropskih lig) in Cesare Polenghi (ustanovitelj digitalne medijske agencije, ki sodeluje z UEFA, Liga prvakov, LaLiga, Serie A, Juventus, Real Betis, Borussia Dortmund). V FBIN bodo v sodelovanju z NŠ Mura naredili »best case« primer, kako dvigniti prepoznavnost in uspešnost kluba na tujih trgih.
»Ponosni smo, da smo prvi slovenski klub, ki se je pridružil mreži FBIN. To vidimo kot odlično priložnost za pozicioniranje na evropskem nogometnem zemljevidu, kar smo v zadnjih letih v določeni meri že dosegli z uvrstitvijo v evropska tekmovanja. Zavedamo se, da smo majhen evropski klub, a imamo veliko možnosti za rast. Zlasti pri iskanju novih partnerstev v obliki sponzorstva in sodelovanja z večjimi evropskimi klubi. Nadejamo se, da bomo to pridobili s članstvom v mreži FBIN,« je povedal vodja marketinga v NŠ Mura Iztok Frajman.
»Veseli smo, da smo končno pozdravili prvi klub iz Slovenije kot člana mreže FBIN, še posebej tistega, ki je tako blizu naše pisarne - do Murske Sobote je manj kot 80 kilometrov. Poleg te geografske bližine želimo tudi tesno sodelovati pri nadaljnjem razvoju kluba. Prvi konkretni koraki se že načrtujejo. Mali in srednje veliki klubi v Evropi in širše, kot je NŠ Mura, imajo veliko potenciala in mi jim želimo pomagati, da ta potencial izkoristijo,« je dejal ustanovitelj FBIN Thomas Maurer.